Dynamite Dan II 128

platforma: ZX Spectrum 128

dynamite dan ii 128k pro ZX Spectrum

Potřeboval jsem vyzkoušet jak se pracuje v LnxSpectrum assembler editoru a tak jsem upravil jednu starší známou hru z roku 1986 - Dynamite Dan II. Úprava spočívá v přepsání audio rutin aby hra využívala zvukový obvod AY místo pípání pomocí beepru. Hra samotná zabírá většinu paměti ve Spectru 48, proto jsem použil rozšířenou pamět v ZX Spectrum 128. Originál ZX Spectrum 48 navíc ani neobsahuje zvukový čip AY, dal se koupit jako přídavný interface. Reálná by byla úprava pro Didaktik Gama 80 + interface AY, která má také rozšířenou pamět. Funkční je také na Didaktik Gama 192.

128k verze je ke stažení zde download

Youtube:

Novinky

5. 12 .2017

velký upgrade Assembler kompileru, nová direktiva #ifused, rozlišuje části kódu, které se zkompilují pouze pokud jsou použité, návěstí nemusí končit dvojtečkou, navíc návěstí nyní podporují řády oddělené tečkou (např. menu.loop), editor obsahuje Text Format funkci, kdy naformátuje správně importovaný kód ASM z jiného editoru mnoho drobných oprav

16. 11. 2017

Vydáno hudební demo pro ZX Spectrum a SAAY! interface

26. 9. 2017

Vydána nová verze LnxSpectrum 1.6.6, mnoho drobných oprav v časování, Z80 instrukcích, AY čipu a debugeru, možnost uložit Snapshot stavu do nového formátu LSN, který umí ukládat mimo jiné i Snapshoty Didaktiku Gama 80 a 192, stavu AY, SAA čipů, ale i stav ULA+ registrů a také rozšíření paměti Lamač a Troller.

17. 6. 2017

Vydán LnxTracker, hudební editor pro čipy AY a SAA.

11. 12. 2016

Vydal jsem upravenou hru Draconus pro ZX Spectrum 128. Obsahuje navíc AY hudbu ve stylu Atari.

10. 1. 2015

Aktualizace LnxAmigaImageConvertor v1.0.1

Odstraněno několik bugů.

3. 8. 2014

Vydána hra Dynamite Dan 2014 remake